Saturday, December 26, 2009

kenduri tahlil

today.,lepas zohor tadi kene g umah tok cu ade kenduri tahlil kat area kg. subang..kiteorg pegi dua keta..keta mak aku ade atok aku, aku, dayah n ruzanna..keta tok aku ade aye, baby n atiq..kite grak g umah mak nor amek atok smue pastu shoot tros g kg. subang..sampai tros terjah mkn coz org bace yassin dah abis..hehehhe..sedap nye laok dia..masak lemak ikan kering, ulam2, sambal belacan,ikan bakar, air asam, n ayam goreng..kenyang aku mkn..al maklom la..dah x breakfast..mmg ar selamat..hahhahaha..dah lepas mkn..hujan la pulak.lebat gler..jln smpi banjir.tapi kat umah dia x banjir..jln nak kuar tu banjir..terstranded la kiteorg kat situ..weeeee....dah mcm tu aunty anis pon pasang la citer cloudy meatballs..nak concentrate tgk aleh2 ramai budak kecik..so bising x tenteram ar aku tgk..

senanye nak story citer klakar..hahhaha..mmg bergegar ar satu rumah ketawa..hahahaa..biler ujan dah reda,perot dah kenyang..ape lagik nak beransor la..ahahah..

mak:cha.g panggil atok..

aku: ha..jap2..

*aku pon berjln sambil slm smue org..

aku: tok, salam tok....

*atok aku pon ngan rilex nye ulor tgn salam..wahahhahahhhahahha...aku mcm pelik..last baru aku pasan..

aku: la..naper org salam tgn atok..hahahahahaah...*smue org bantai gelak*

hahahhha...
malu gler aku..hahhahha..aku mengekek2 ketawa ngan atok aku..
hahahahahahha..

*p/S: jap lagik aku sambong..nak tukar baju g alamanda..=)

No comments:

Post a Comment